Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Η ΣΤΡΑΠΑΤΣΑΔΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥΛΑΣ



Κάθε φορά που  φτιάχνω στραπατσάδα, το μυαλό μου  αναπολεί τα όμορφα και ξέγνοιαστα καλοκαίρια  στη Κεφαλονιά και τη γιαγιά μου τη  Γερασιμούλα.

Η γιαγιούλα μου όπως την έλεγα χαρακτηριστικά  ήταν μια τελεία γυναίκα, αρχόντισσα σαν χαρακτήρας , πρόσχαρη, κεφάτη  δε μας χάλαγε ποτέ κανένα χατίρι. Η Γερασιμούλα  μας ετοίμαζε  τα πρωινά των διακοπών στη Κεφαλονιά, θυμάμαι χαρακτηριστικά τη  στραπατσάδα που ήταν η σπεσιαλιτέ της, αστραπιαία μου έρχεται στο μυαλό η πικάντικη μυρωδιά της και νομίζω ότι ευωδιάζει ολόκληρο το σπίτι.

Στη σκέψη του συγκεκριμένου φαγητού  έρχονται στο μυαλό μου οι αναμνήσεις από τη  Γιαγιά μου, τα χάδια της  το μπρίο της, άλλα και οι φωνές της όταν κάναμε κάποια σκανδαλιά.

Σας παραθέτω την συνταγή όπως την έφτιαχνε η γιαγιά μου:

4 ντομάτες φρέσκες
2 αυγά
100 γραμμάρια φέτα Κεφαλλονίτικη σε μικρά κομματάκια
λίγη ρίγανη λίγη θρούμπα
μίση πιπεριά ψιλοκομμένη
2 σκελίδες σκόρδο

Εκτέλεση

Τα υλικά μας τα βάζουμε σε ένα τηγάνι, τις ντομάτες τις ψιλοκόβουμε, τις μαγειρεύουμε 20 λεπτά για να απορροφηθεί  το ζουμί από τη ντομάτα, βάζουμε 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, ρίχνουμε τα αυγά,  τα ανακατεύουμε για 5 λεπτά  και στο τέλος ρίχνουμε το τυρί τα αφήνουμε  5 λεπτά να “δέσουν”  και η στραπατσάδα μας είναι έτοιμη.

ΜΑΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου