Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

ΜΠΑΤΟΝ ΣΑΛΕ


Υλικά

100 γραμμάρια καλαμποκέλαιο
120 γραμμάρια βούτυρο
1 πακέτο φαρίνα κόκκινη
2 ασπράδα αυγού
2 σφηνάκια ούζο
1 κουτ. γλυκού αλάτι
200 γραμμάρια παρμεζάνα

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ βάζουμε όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι και τα ζυμώνουμε καλά, στη συνέχεια προσθέτουμε το αλεύρι λίγο-λίγο μέχρι να ξεκολάει από τα χέρια μας και να πλάθετε εύκολα.
Πλάθουμε τη ζύμη σε μια μακρόστενη λωρίδα πάχους δύο περίπου εκατοστών και την κόβουμε σε κομμάτια μήκους πέντε εκατοστών.
Τα βάζουμε σε βουτυρωμένο ή λαδωμένο ταψί και πασπαλίζουμε με παρμεζάνα η σουσάμι και παπαρουνόσπορο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 15-20 λεπτά περίπου.

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΚΑΡΑΒΙΑΣ

10 σχόλια:

  1. Γεια σας; Εάν χρειάζεστε επειγόντως δάνειο, κάντε αίτηση για δάνειο με τη Novelty Finance. Το όνομά μου είναι Davina Claire, είμαι η οικονομική διευθύντρια της Novelty Finance. Έχω υποπέσει στην αντίληψή μου ότι ιδιώτες και επιχειρήσεις δυσκολεύονται τόσο πολύ να λάβουν δάνειο είτε από Τράπεζες είτε από άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Η εταιρεία μου (Novelty Finance) είναι εδώ για να σας παρέχει και να σας βοηθήσει με το δάνειο που χρειάζεστε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: noveltyfinances@gmail.com OR να στείλετε μήνυμα στο WhatsApp μέσω +447915601531

    Είτε θέλετε να δώσετε ώθηση στον τρόπο ζωής σας είτε έχετε να αντιμετωπίσετε ένα απροσδόκητο έξοδο, ένα δάνειο από τη NOVELTY FINANCE είναι αυτό που χρειάζεστε.

    Η NOVELTY FINANCE είναι ευέλικτη: μπορείτε να δανειστείτε έως και δεκαπέντε εκατομμύρια ευρώ (15.000.000,00 €), με κατάλληλες περιόδους αποπληρωμής έως και 30 χρόνια. Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση είτε για δάνειο με εξασφάλιση είτε για δάνειο χωρίς εξασφαλίσεις. Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη σειρά προσωπικών δανείων, επιχειρηματικών δανείων, στεγαστικών δανείων και δανείων εξυγίανσης χρέους που μπορούν να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και τις περιστάσεις σας με πολύ χαμηλό επιτόκιο.

    Τι λαμβάνετε όταν υποβάλετε αίτηση με το Novelty Finance:
    Άμεση πρόσβαση στα χρήματά σας μετά από έγκριση.
    √ Ανταγωνιστικά επιτόκια (3% ετησίως)
    √ Ευέλικτοι όροι αποπληρωμής
    √ Η δυνατότητα να εξοφλήσετε το δάνειό σας πιο γρήγορα
    √ Εύκολη έγκριση εάν χρειάζεστε επιπλέον κεφάλαια
    √ Δεν θα βιαστείτε να αποπληρώσετε το δάνειο, θα σας δοθεί χρόνος για να ξεκινήσετε την αποπληρωμή του δανείου.
    √ Χωρίς κρυφές χρεώσεις

    Πώς να εφαρμόσει:
    Η αίτηση για δάνειο είναι γρήγορη και εύκολη!
    Επιχειρήσεις ή άτομα που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση για δάνειο με το Novelty Finance και απαιτούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά δανείου, θα πρέπει να ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ EMAIL στη διεύθυνση (noveltyfinances@gmail.com) Ή να στείλουν μήνυμα στο WhatsApp μέσω +447915601531 για περισσότερες πληροφορίες και προφορικές ενημερώσεις. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σε όλους, είμαι πολύ ενθουσιασμένος σήμερα. Είδα σχόλια από άτομα που είχαν ήδη λάβει δάνειο από το loancreditinstitutions00@gmail.com και μετά αποφάσισα να εγγραφώ με βάση τις συστάσεις τους. Πριν από λίγες ώρες επιβεβαίωσα συνολικά 10.000 ευρώ που είχα ζητήσει από τον δικό μου τραπεζικό λογαριασμό. Αυτά είναι πραγματικά υπέροχα νέα, και συμβουλεύω όποιον χρειάζεται πραγματικό δάνειο να υποβάλει αίτηση μέσω email: loancreditinstitutions00@gmail.com ή whatsapp της στο +393509811524...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα είμαι η κυρία Άννα με το όνομά μου και ζω στη Φινλανδία. Θα ήθελα να μιλήσω για την καλοσύνη του Θεού στη ζωή μου μετά από τόσους μήνες που προσπαθώ να πάρω ένα δάνειο στο διαδίκτυο και με απάτησαν, οπότε απελπίστηκα να αποκτήσω ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή στο Διαδίκτυο, μετά είδα ένα σχόλιο από έναν φίλο που ονομαζόταν Walter Chad και μίλησε για αυτή τη νόμιμη εταιρεία δανείου όπου πήρε το δάνειό του γρήγορα και εύκολα χωρίς κανένα άγχος, έτσι μου σύστησε μια εταιρεία που ονομάζεται Loan Credit Institutions . οπότε έκανα αίτηση για ένα ποσό δανείου ($80.000,00 USD) με χαμηλό επιτόκιο 2%, οπότε το δάνειο εγκρίθηκε και κατατέθηκε και στον τραπεζικό μου λογαριασμό. ήταν ο τρόπος με τον οποίο μπόρεσα να πάρω το δάνειό μου για να συνεχίσω να λειτουργεί η κατεστραμμένη επιχείρησή μου και επίσης να πληρώσω τους λογαριασμούς μου, γι' αυτό συμβουλεύω οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να πάρει δάνειο γρήγορα και εύκολα να επικοινωνήσει μαζί του Για να δανειστεί εταιρεία μέσω email: (loancreditinstitutions00@gmail.com ) \ ή Whatsapp: +393509811524. για να λάβω οποιοδήποτε είδος δανείου χρειάζεστε, σας ευχαριστώ που διαβάσατε τη μεγαλύτερη μαρτυρία της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλους, Το όνομά μου είναι Akuzuk, είμαι πολίτης της Λετονίας. ζω στην Ιορδανία. Θέλω να συστήσω σε όποιον χρειάζεται δάνειο να επικοινωνήσει με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου που μου έδωσαν δάνειο 305.000,00 δολαρίων για να ξεκινήσω την επιχείρησή μου. Τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου είναι μια νόμιμη χρηματοοικονομική εταιρεία πιστοποιημένη από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση. Προσφέρουν όλα τα είδη δανείων, π.χ. προσωπικό δάνειο, ενοποιημένο δάνειο, επενδυτικό δάνειο, δάνειο εκκίνησης επιχειρήσεων, δάνειο κολάζ και δάνειο υγείας. Email επικοινωνίας: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σε όλους, είμαι ο Samah Abdullah Awad Al-Karim, χαίρομαι που επιστρέφω σε αυτό το υπέροχο φόρουμ για να καταθέσω για τη βοήθεια που έλαβα από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Χρειαζόμουν απεγνωσμένα ένα δάνειο σε άλλο για να απαλλαγώ από το χρέος και την οικονομική δουλεία που μου είχε βάλει ο πρώην σύζυγός μου. Ήταν πολύ κακό που έπρεπε να ζητήσω βοήθεια από τους φίλους, την οικογένεια, ακόμη και την τράπεζά μου, αλλά κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει επειδή το πιστωτικό μου σκορ ήταν πολύ κακό. Έκανα περιήγηση με τον υπολογιστή μου και είδα μερικές μαρτυρίες από άτομα που βοηθούσαν τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου με ένα δάνειο, και μετά αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί τους στο email τους: loancreditinstitutions00@gmail.com Ή /WhatsApp: +393509811524., μετά έλαβα ένα μήνυμα από τους και έκανα ό,τι μου ζητήθηκε. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μετέφεραν 40.000 δολάρια στον λογαριασμό μου το δάνειο που ζήτησα και τώρα είμαι τόσο χαρούμενος που ξεκαθαρίζω το χρέος μου και έχω επίσης ξεκινήσει μια επιχείρηση με το υπόλοιπο ποσό για να φροντίσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Εάν χρειάζεστε δάνειο, επικοινωνήστε με τον καλύτερο δανειοδότη όλων των εποχών Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου στο email του: loancreditinstitutions00@gmail.com /WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα σε ολους,
    Το όνομά μου είναι Iman Mustafa Azzawi. Είμαι εδώ για να ευχαριστήσω τα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα που με βοήθησαν με τις οικονομικές μου ανάγκες να χορηγήσω το δάνειο των 50.000 $ που ζήτησα. Είναι τόσο ήρεμος άνθρωπος από τον Θεό, έχω βοηθήσει πολλούς από αυτούς και είμαι πρόθυμος να σας βοηθήσω. E_mail της στο: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393512114999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σας είμαι ο Ahmed Ali Akbari με το όνομα. Έχω δει σχόλια από άτομα που έχουν λάβει δάνειο στο παρελθόν από Πιστωτικά Ιδρύματα και κάνω αίτηση από αυτά και μετά από μερικές μέρες λαμβάνω 13.000 ευρώ στον λογαριασμό μου που ζήτησα. Αυτά είναι πραγματικά υπέροχα νέα. Προτείνετε σε οποιονδήποτε χρειάζεται δάνειο να στείλει email στην εταιρεία { loancreditinstitutions00@gmail.com} ή στο whatsapp: +393512114999

    Τώρα είμαι χαρούμενος που πήρα το δάνειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σε όλους, ευχαριστώ που διαβάσατε το μήνυμά μου. Είμαι εδώ για να δω πώς πήρα 17.500 ευρώ από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού, δεν τους εμπιστεύτηκα στην αρχή, δόξα τω Θεώ με βοήθησαν με το δάνειο που χρειαζόμουν. εάν χρειάζεστε δάνειο. μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους στο. Στείλτε email {loancreditinstitutions00@gmail.com} ή αριθμός whatsapp: +393512114999.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι πολύ χαρούμενος που παίρνω ένα δάνειο από το ευρωπαϊκό μέρος του κόσμου, είμαι εδώ για να σας προτείνω όλους όσοι χρειάζεστε οικονομική βοήθεια να επικοινωνήσετε με τον κ. Ηλία για την αίτηση δανείου σας. Επικοινώνησα μαζί τους για την αίτηση δανείου μου και παίρνω με επιτυχία ένα δάνειο 25.000 ευρώ μετά από κάποια δέουσα επιμέλεια που με κάνει σχεδόν απελπισμένη. επικοινωνήστε μαζί τους στο. email {loancreditinstitutions00@gmail.com} ή αριθμός whatsapp: +393512114999.

    ΑπάντησηΔιαγραφή