Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

ΣΤΡΑΠΑΤΣΑΔΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥΛΑΣ



Κάθε φόρα που  φτιάχνω στραπατσάδα, το μυαλό μου  αναπολεί τα όμορφα και ξέγνοιαστα καλοκαίρια  στη Κεφαλονιά και τη γιαγιά μου τη  Γερασιμούλα.
Η γιαγιούλα μου όπως την έλεγα χαρακτηριστικά  ήταν μια τελεία γυναικά, αρχόντισσα σαν χαρακτήρας, πρόσχαρη, κεφάτη και δε μας χάλαγε ποτέ κανένα χατίρι. Αυτή μας ετοίμαζε  τα πρωινά των διακοπών στη Κεφαλονιά, θυμάμαι χαρακτηριστικά την στραπατσάδα που ήταν η σπεσιαλιτέ της, αστραπιαία μου έρχεται στο μυαλό η πικάντικη μυρωδιά της και νομίζω ότι ευωδιάζει ολόκληρο το σπίτι.
Στη σκέψη του συγκεκριμένου φαγητού  έρχονται στο μυαλό μου οι αναμνήσεις από τη  Γιαγιά μου, τα χάδια της  το μπρίο της, άλλα και οι φωνές της όταν κάναμε κάποια σκανδαλιά.

Υλικά

4 ντομάτες φρέσκες
2 αυγά
100 γραμ. φέτα Κεφαλλονίτικη σε μικρά κομματάκια
λίγη ρίγανη
λίγη θρούμπα
½ πιπεριά ψιλοκομμένη
2 σκελίδες σκόρδο

Εκτέλεση

Τα υλικά μας τα βάζουμε σε ένα τηγάνι, τις ντομάτες τις ψιλοκόβουμε, τις μαγειρεύουμε 20 λεπτά για να απορροφήσει το ζουμί από τη ντομάτα βάζουμε 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, ρίχνουμε τα αυγά,  τα ανακατεύουμε για 5 λεπτά  και στο τέλος ρίχνουμε το τυρί τα αφήνουμε  5 λεπτά  και η στραπατσάδα μας είναι έτοιμη.


ΜΑΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου